Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем :(

    Здравейте колеги. Колата е 2.0 ТС. За 2ри път ми прави следния проблем. 1-вия път предната седмица на топъл мотор ми го направи и тази вечер на студен. ... Изчаквам да изгасне "дюзата" и започвам да паля обаче като започне да върти почва да пресветва "Дюзата" и отзад релетата в резервоара да прецъкват ( вкл. изкл., вкл. изкл.) и след 10-тина секунди въртене запалва. ?!?! какво може да е това ?
    ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

  • #2
    Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщение
    Здравейте колеги. Колата е 2.0 ТС. За 2ри път ми прави следния проблем. 1-вия път предната седмица на топъл мотор ми го направи и тази вечер на студен. ... Изчаквам да изгасне "дюзата" и започвам да паля обаче като започне да върти почва да пресветва "Дюзата" и отзад релетата в резервоара да прецъкват ( вкл. изкл., вкл. изкл.) и след 10-тина секунди въртене запалва. ?!?! какво може да е това ?
    Имам следния съвет!
    Отиваш в първото ОМВ и купуваш ''Редекс'' добавка за почистване на горивната система!
    ако не ти се зарежда цял резервоар, купи си една спринцовка и изчисляваш колко добавка според горивото!
    Ефекта е гарантиран!
    другия вариант е да е много запушена дюза и да си за ултразвук....

    Comment


    • #3
      Или да пробвам да заредя Еко 100 ... преди слагах само такъв, а от скоро 95 ? Колата е с ГИ и използвам само да паля и от време на време я покарвам на бензин.
      ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщение
        Или да пробвам да заредя Еко 100 ... преди слагах само такъв, а от скоро 95 ? Колата е с ГИ и използвам само да паля и от време на време я покарвам на бензин.
        Е, значи 100% имаш нагар от Газовата

        Comment


        • #5
          Почисти дюзите с редекс и 100 октанов бензин (но НЕ от омв!!!) и ако не стане отивай на диагностика, а то едва ли ще стане защото ако са дюзите ще ти прави проблем при всяко рязко натискане на педала (на бензин), но дано не съм прав... Надявам се не са останали хора във форума дето да си мислят, че лампата с форма на дюза означава буквално дюза..?
          Друго - доколкото се простират повърхностните ми познания за "газифицирането" на колите, има възможност да се направи така, че бензиновата помпа да си работи докато колата работи на lpg, но може и да се спира - ако твоята е направена така, че да се спира, има и някаква вероятност бензиновата помпа да се опитва да ти каже, че не си прав...
          Най-добре си е една диагностика - щом свети "дюзата" значи си отчита грешки и ще се види ясно какъв е проблема с една диагностика...

          И малко off ама защо газ на тая кола...? А тя била и изпълнение "Lusso" даже...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            И малко off ама защо газ на тая кола...? А тя била и изпълнение "Lusso" даже...
            Че защо не??? Нещо по-различно ли има???
            Last edited by Доко; d.m.y г., 10:10.

            Comment


            • #7
              Ами лично мое мнение е, че точно на тая кола ще и се убие голяма част от кефа като я направиш да ти е еФтинджос... А не, че съм против газа по принцип...
              Тя по принцип не е правена да ти е основната кола според мен, но всеки си решава какво да прави с парите си

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                Ами лично мое мнение е, че точно на тая кола ще и се убие голяма част от кефа като я направиш да ти е еФтинджос... А не, че съм против газа по принцип...
                Тя по принцип не е правена да ти е основната кола според мен, но всеки си решава какво да прави с парите си
                Слаби аргументи.... Газовите инжекциони имат само един недостатък, некадърен монтаж и настройка.

                п.с. Но както е казал един познат: "Не ги отвивай, остави ги да се потят..."

                Comment


                • #9
                  Смятам да сменя горивния филтър и да сложа пак 100 октана. Мисля си че от застояващия бензин в резервоара и "доброто му качество и чистота" се е запушил филтъра и не може да направи добро налягане.
                  ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                  Comment


                  • #10
                    @Доко: "Всичко е въпрос на вкус", казало кучето и си облизало г.з.
                    Оперирам и друга кола, на която известен колега от форума и е слагал хубав инжекцион, така че имам някаква бегла представа за какво става дума - в случая с ГТВ имам по-скоро психологически съображения, но нека да не превръщаме темата в спор "за и против lpg" - има си цял раздел във форума

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      @Доко: "Всичко е въпрос на вкус", казало кучето и си облизало г.з.
                      Оперирам и друга кола, на която известен колега от форума и е слагал хубав инжекцион, така че имам някаква бегла представа за какво става дума - в случая с ГТВ имам по-скоро психологически съображения, но нека да не превръщаме темата в спор "за и против lpg" - има си цял раздел във форума :
                      Е все пак офф-а ти го почна, аз само ти отговарям. А проблемите които има жорккоо се крият именно в това което казах по-горе. Първо ако кара редовно със светеща лампа може да дефектира бензинова помпа, второ- в стремеж майстора да му направи разхода на газ малък, обеднява сместа което води до нагар на бензинови дюзи, трето и най важно щом свети дюзата на таблото на диагностика ще си покаже, тук само си гадаем.
                      А ГТВ с по-малък двигател от 2.0turbo си е чиста ежедневка, и не виждам какъв ви е проблема с газтта. Лично Аз доста хора комплексирах...ама това е друга тема
                      Last edited by Доко; d.m.y г., 13:02.

                      Comment


                      • #12
                        Дюзата свети и то не постоянно снощи го направи за 2ри път. Премигва, отзад релетата прецъкват, върти 10 сек. и пали и всичко се нормализира. Изгасва си лампата и това е. Преди малко карах колата запали без проблем и никакви светещи лампи. Изгасна си лампата завъртях и запали. На моменти е.
                        ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                        Comment


                        • #13
                          Аз пък мисля, че имаш проблем и трябва да посетиш инж. Тоции Бегали
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            При мен като светна този индикатор имах проблем с дебитомера,смених го и се оправи,но пък светеше постояно при мен,а не чат-пат
                            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                            ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

                            Comment


                            • #15
                              Ще проверя всичко възможно само малко свободно време да имам. Благодаря А релетата за бензиновата помпа тези които са отзад в багажника ли са ?
                              ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

                              Comment

                              Working...
                              X