Здравейте колеги. Колата е 2.0 ТС. За 2ри път ми прави следния проблем. 1-вия път предната седмица на топъл мотор ми го направи и тази вечер на студен. ... Изчаквам да изгасне "дюзата" и започвам да паля обаче като започне да върти почва да пресветва "Дюзата" и отзад релетата в резервоара да прецъкват ( вкл. изкл., вкл. изкл.) и след 10-тина секунди въртене запалва. ?!?! какво може да е това ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем :(
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщениеЗдравейте колеги. Колата е 2.0 ТС. За 2ри път ми прави следния проблем. 1-вия път предната седмица на топъл мотор ми го направи и тази вечер на студен. ... Изчаквам да изгасне "дюзата" и започвам да паля обаче като започне да върти почва да пресветва "Дюзата" и отзад релетата в резервоара да прецъкват ( вкл. изкл., вкл. изкл.) и след 10-тина секунди въртене запалва. ?!?! какво може да е това ?
Отиваш в първото ОМВ и купуваш ''Редекс'' добавка за почистване на горивната система!
ако не ти се зарежда цял резервоар, купи си една спринцовка и изчисляваш колко добавка според горивото!
Ефекта е гарантиран!
другия вариант е да е много запушена дюза и да си за ултразвук....
-
Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщениеИли да пробвам да заредя Еко 100 ... преди слагах само такъв, а от скоро 95 ? Колата е с ГИ и използвам само да паля и от време на време я покарвам на бензин.
Comment
-
Почисти дюзите с редекс и 100 октанов бензин (но НЕ от омв!!!) и ако не стане отивай на диагностика, а то едва ли ще стане защото ако са дюзите ще ти прави проблем при всяко рязко натискане на педала (на бензин), но дано не съм прав... Надявам се не са останали хора във форума дето да си мислят, че лампата с форма на дюза означава буквално дюза..?
Друго - доколкото се простират повърхностните ми познания за "газифицирането" на колите, има възможност да се направи така, че бензиновата помпа да си работи докато колата работи на lpg, но може и да се спира - ако твоята е направена така, че да се спира, има и някаква вероятност бензиновата помпа да се опитва да ти каже, че не си прав...
Най-добре си е една диагностика - щом свети "дюзата" значи си отчита грешки и ще се види ясно какъв е проблема с една диагностика...
И малко off ама защо газ на тая кола...?А тя била и изпълнение "Lusso" даже...
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеАми лично мое мнение е, че точно на тая кола ще и се убие голяма част от кефа като я направиш да ти е еФтинджос... А не, че съм против газа по принцип...
Тя по принцип не е правена да ти е основната кола според мен, но всеки си решава какво да прави с парите сиГазовите инжекциони имат само един недостатък, некадърен монтаж и настройка.
п.с. Но както е казал един познат: "Не ги отвивай, остави ги да се потят..."
Comment
-
Смятам да сменя горивния филтър и да сложа пак 100 октана. Мисля си че от застояващия бензин в резервоара и "доброто му качество и чистота" се е запушил филтъра и не може да направи добро налягане.ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT
Comment
-
@Доко: "Всичко е въпрос на вкус", казало кучето и си облизало г.з.
Оперирам и друга кола, на която известен колега от форума и е слагал хубав инжекцион, така че имам някаква бегла представа за какво става дума - в случая с ГТВ имам по-скоро психологически съображения, но нека да не превръщаме темата в спор "за и против lpg" - има си цял раздел във форума
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение@Доко: "Всичко е въпрос на вкус", казало кучето и си облизало г.з.
Оперирам и друга кола, на която известен колега от форума и е слагал хубав инжекцион, така че имам някаква бегла представа за какво става дума - в случая с ГТВ имам по-скоро психологически съображения, но нека да не превръщаме темата в спор "за и против lpg" - има си цял раздел във форума:
А проблемите които има жорккоо се крият именно в това което казах по-горе. Първо ако кара редовно със светеща лампа може да дефектира бензинова помпа, второ- в стремеж майстора да му направи разхода на газ малък, обеднява сместа което води до нагар на бензинови дюзи, трето и най важно щом свети дюзата на таблото на диагностика ще си покаже, тук само си гадаем.
А ГТВ с по-малък двигател от 2.0turbo си е чиста ежедневка, и не виждам какъв ви е проблема с газтта. Лично Аз доста хора комплексирах...ама това е друга темаLast edited by Доко; d.m.y г., 13:02.
Comment
-
Дюзата свети и то не постоянно снощи го направи за 2ри път. Премигва, отзад релетата прецъкват, върти 10 сек. и пали и всичко се нормализира. Изгасва си лампата и това е. Преди малко карах колата запали без проблем и никакви светещи лампи. Изгасна си лампата завъртях и запали. На моменти е.ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT
Comment
-
Аз пък мисля, че имаш проблем и трябва да посетиш инж. Тоции БегалиDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment